torsdag, februari 16, 2006

Bilderror

Här hade vi tänkt att lägga ut en massa bilder från resan men icke. Min laptop vill inte prata med fartygets trådlösa grejs. Suger fett! Igår var vi iaf pa S:t Maarten och det var nice. Låg på en surfstrand på den franska delen av ön. Idag har det varit heldag ombord. Magplasktävling och romdrinkar i termosmugg för endast $5,95 förgyller vår tillvaro. Själv har jag tappat rösten och låter som den kraxiga häxa jag är. Singelpinglan tycker att det är ganska skönt att jag är tyst. Själv försöker jag intala mig att det låter sensuellt.

Okej, nu till väsentligheterna. Jag fick hångla i förrgår. Med ingen mindre än Knickedick Casey. Han gav mig en timmes lång nackmassage i baren och då mjuknade man ju lite. Han var dessutom mycket bra på att hångla. Den där Lost-killen som var snygg först har mycket riktigt visat sig vara en tvättäkta mespropp. Han och hans polare går numera under smeknamnet "Pappskallegänget".

Singelpinglan fortsätter att hålla låda. Inatt råkade hon ställa klockan lite fel när vi skulle kolla soluppgången. Klockan ringde 03.00 och det var beckmörkt ute. Mycket underhållande! Kan man fortfarande skylla på jetlag?

Nu ska vi sundowna i Sky Bar och kanske bli eftermiddagspackade. Fortsättning följer ...

Inga kommentarer: