söndag, februari 19, 2006

Honey I´m home

Jaha. Så var man hemma igen då. Lite solbränd, mycket spritmarinerad, rätt sliten och något jetlaggad. I hade to much ship helt enkelt. Men över lag är vi nöjda med resan Singelpinglan och jag. Inget jag skulle välja själv som semesterform om jag var tvungen att betala för det, men helt klart en rolig och annorlunda upplevelse. För när kommer vi att få uppleva magplasktävlingar, kurser i att vika handduksdjur eller i vamp up your hair? Helt knasigt! Och dessutom fick jag en 2 meter lång bonus i form av Knickedick Casey. Han har fötter stora som Djurgårdsfärjan. Om jag säger så. Jag skulle inte bli förvånad om min nästa resa går till Madison, Connecticut …

5 kommentarer:

spanne sa...

He he! VAr precis inne och kollade menyn på Dolly Madison Inn... ;)
Och förresten så hade jag inte glömt yoghurten framm när jag åkte. Tur för mig!

spanne sa...

Å tusen tack för en grym vecka. Du är bästa resesällskapet. Kram!

Sporty Spice sa...

He, he ... jag har oxå kollat in Dolly´s. Och flyg till N.Y går på typ 4 papp. Let´s go!!!

spanne sa...

Jäpp! MAn kan flyga direkt till Madison oxå om man vill. FAst då blev det betydligt dyrare. De kanske kan hämta i NY. Ha ha

Sporty Spice sa...

2 000 extra att flyga hela vägen men det kan det ju vara värt! Som sagt. Stora fötter, stora skor ...