fredag, februari 24, 2006

Cyberslampa

Snart exploderar min dator. Inboxen är full av hot´n heavy mail från Knickedick Casey. Kärlek på distans är inte så pjåkigt. Eller kärlek och kärlek? Han hade fötter stora som, ja ni vet vad, det räcker för mig. Han å andra sidan vill typ att jag ska komma till Connecticut och leva lycklig där i alla mina dagar. Men det går ju inte. Hur skulle jag kunna lämna Omid?

Har för tillfället sånt flow. Sveavägsmannen som jag hade en fling med för ett tag sedan har börjat mailbomba mig. The Lovely Mr V messar. Hantverkaren skickar sms. Och en ny stjärna på internethimlen har tänts. Mr M är från Skåne och tydligen fungerade min krönika "skånska har blivit sexigt" som en tvättäkta kontaktannons. Han är dessutom instruktör på ett gym. Kan det bli bättre så säg? Han bor i Göteborg så kanske kan årets TUR-mässa bli intressantare än någonsin.

Är jag en cyberslampa?

Inga kommentarer: