tisdag, februari 14, 2006

Letter from Love Boat

Ledsen att jag bloggat så dåligt. Jag och Singelpinglan har det iaf bra. Igår var vi i Puerto Rico och idag på S:t Thomas. Just nu är vi på väg mot S:t Maarten. Jag måste dessvärre meddela att ingen av oss har hånglat. Skandal! Det här som skulle vara Love Boat. Men det finns inte så mycket att välja på. Mest seniorer och tjockisar som gladeligen ställer upp i Mr Sexy Legs Contest. Imorgon tror jag att det är magplasktävling för herrar på pooldäck. Jag flirtade dock duktigt med en jättesöt kille i två dagar, långa trånande blickar, hastiga leenden i förbifarten. Han ser ut typ som den där snygga skalliga killen i Lost. Igår tog jag mod till mig och gick fram till honom (efter sex-sju öl, fyra jordgubbsdrinkar och en tequilashot). Snacka om att man fick nobben! Så illa! Killen sa typ inte halvsju. Så nu hatar jag honom. Och när jag tänker efter så tycker jag nog att han är ganska ful också. En annan kille ombord som jag kan tänka mig att hångla med är Knickedick Casey. Vad fan, det är ju ända Valentines och jag har på mig mina röda high heels ...

Singelpinglan står iaf för underhållningen. Idag glömde hon att byta om till bikinibyxor och var på väg ner i havet med gula Svea-trosor. Så hon bytte om hastigt och lustigt och satte på sig sina brallor ut och in med tvättradet hängandes på svaj. Men under simturen lyckades hon kränga av sig dem och kom upp som en badnymf och allt satt som det skulle.

Nu ska vi gå till baren och forsöka råda bot på baksmällan från igår. Hoppas att det finns tillräckligt med sprit i baren.

Soliga hälsningar
/Sporty & Singelpinglan

Inga kommentarer: