fredag, februari 01, 2008

Regntunga skyar

Idag öser regnet ner och det är kallt och grått. Som om en stor blöt yllefilt lagt sig över Madison. Så trist. Jag vet inte vad det är men regn toppar inte min väderlista just nu (i vanliga fall brukar jag tycka att det är ganska mysigt). Jag hade behövt en lång power walk i solen för att sitta framför datorn tio timmar per dygn tar på krafterna och humöret. Jag är trött och vill helst bara sova. Nåja, jag får hasa mig iväg till gymmet och hoppas på att lite blod, svett och tårar i lysrörsbelysning kan få mig att rycka upp mig. Och när jag kommer hem står en puttrande Green Split Pea Soap och väntar på mig på spisen.

I helgen är det bara vila, mys, god mat och bubbelbad som står på programmet. Känns som om jag förtjänar det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker det låter som en bra plan. Se till att njut. :)