tisdag, februari 05, 2008

Tisdagsregn

Tisdag och meteorologerna lovar en hel dag med ösregn. Passar mig perfekt eftersom att jag har en hel jobbdag framför datorn att se fram emot. Och på lunchen ska jag pipa iväg till gymmet för att köra Styrka I och tanken är även att jag ska köra intervaller på löpbandet. Men när jag kollar på min att-göra-lista ser det ut som om det kan bli lite tight rent tidsmässigt. Så det kan hända att jag kör 45 minuters tempoträning på min stepper istället. Då kan jag i alla fall hålla koll på telefonen samtidigt som jag tränar. Tänkte även passa på att kolla in nya avsnitt av amerikanska Paradise Hotel som precis har börjat sändas. Men har svårt att tänka mig att det är lika mycket ”sex-dokusåpa” som det var i Sverige. Här är ju folk lite prydare av sig (till exempel var det sensation när ett par kysstes i Big Brother … inga guppande täcken här inte).

Imorgon avslöjar jag min nyhet …

3 kommentarer:

Desiree sa...

Paradise Hotel ja det kommer jag ihåg. Det var verkligen en sex-såpa i Sverige. Du får se om det är lite prydare här eller inte. Så nyfiken jag är på din hemlis.

Anne sa...

Tur att jag läste ditt äldre inlägg först nu och alltså bara behöver vänta en dag på att få veta din nyhet. Blev ju så nyfiken ju ;) Vill veta nu med en gång...
Jag tittade på dina bilder från Cape Cod och Princwtown, helt underbara bilder! Såg otroligt pittoreskt ut (precis som du skrev). Läckra bilder från stranden också. Jag blev väldigt förtjust i kanotbilen med fryst vatten i också. Du lider ingen brist på fina bilder för en fotobok inte!

Ebba sa...

Vad spännande med en nyhet!! Ser fram emot det. =)