onsdag, februari 06, 2008

Flyttkort

Så. Då var det dags att ”avslöja” min nyhet. Eftersom att jag är Metros nya träningsexpert (ni kan läsa mina träningstexter varje torsdag med start imorgon) kommer jag hädanefter att börja blogga på Metrobloggen. Sporty Spice byter alltså adress men jag kommer såklart att fortsätta att blogga och tipsa precis som vanligt. Så lägg till min nya adress till dina favoriter och ändra i länktipset på din blogg. Officiellt börjar jag metroblogga först imorgon men ni, mina trogna bloggvänner, får härmed gå före kön som värsta VIP-gästerna.

www.metrobloggen.se/sportyspice

10 kommentarer:

Desiree sa...

Åh vad kul, stort grattis! Självklart kommer jag fortsätta följa din blogg. Vad kul Sporty! Känner mig väldigt stolt som får ingå bland VIP-gästerna.

Puma sa...

kul kul! fast... tråkigt att min firefox inte vill öppna metrobloggarsidor. måste verkligen ta och fixa den där buggen nu!!! :-)

Anne sa...

Wow, vad häftigt! Så du ska börja metroblogga, jättekul. Puh, det var en pärs hållas på sträckbänken och tvingas vänta på vad nyheten var :)
Grattis i alla fall!

Anne sa...

En fråga. Kommer du helt sluta skriver under denna blogg och bara koncentrera dig på metrobloggen eller?

Anonym sa...

Länk uppdaterad!

Nu till att VIP-läsa lite...

Sporty Spice sa...

Kort svar till er alla. Tack för gratulationer. Och Puma - jag hoppas du löser buggen, vill ju inte tappa dig som läsare. Och Anne, jag kommer blogga på metrobloggen framöver. Det blir exakt samma blogg fast med ny adress.

Annika sa...

KUL! Då ska jag genast ända i länklistan. Just idag länkade jag dig i mitt inlägg, men då får ju eventuella läsare veta att du flyttat. Kommer man fortfarande att kunna skriva till "Fråga Sporty"?

Anonym sa...

kul att det går bra med din blogg! Lycka till i fortsättningen!

Fanthom sa...

Best Muscle Building Supplement

Grattis till en ny start och ett genombrott i ditt valda karriär. Naturligtvis kommer vi läsare som gör dig en del av våra online-blogga stöd fortfarande dig i din nya adress och hoppas att du kommer att ge nya och spännande uppdateringar.

African Mango sa...

Your post have the information that is help full and very informative.