måndag, februari 26, 2007

Post Oscars Stress

Jag hade sju rätt av nio på min Oscarstipp. Ganska nöjd med det. Galan var härlig fast med alla inför- och efterprogram blev det nästan lite överdos. För att inte tala om allt eftersnack som visas idag på tv. Fast jag ska nog kolla in Oprahs After Oscars Party i alla fall. Jag älskade Ellen, Robert Downey Jr, Al Gore, Forest Whitaker, Helen Mirror och Jerry Seinfeld. Snyggast var Cameron Diaz, Helen Mirren, Reese Witherspoon, Penelope Cruz och Jennifer Lopez. Dåliga klädval stod Anne Hathaway, Gwyneth Paltrow, Nicole Kidman, Jennifer Hudson och Beyoncé för. Sämst klädd var Meryl Streep. Mest rörande var Alan Arkin. Långrandigast var Ennio Marricone. Tonsäkrast var Dreamgirls-brudarna. Mest transvestitig var Celine Dion. Skummast var den maniskt leende, solglasögonprydda och skallig tjockisen Jack Nicholson.

Nog om film. Nu ska jag pipa iväg till gymmet, styrketräna och kolla upp om de har nybörjar taekwando på schemat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Taekwando. Varje gång jag hör det, tänker jag på låten "Tell me quando, quando, quando". Nynna den på gymet och sen ger du motståndaren en bredsida av foten så han/hon sitter som en våt fläck i väggen. Eller?

Sporty Spice sa...

Den ska jag sjunga när jag slänger iväg en kickspark. He, he ...

Anonym sa...

That's right, you go get them and show them girl!