fredag, februari 23, 2007

Gårdagens Grey

Nu måste jag bita mig i tungan för att inte avslöja storyn i gårdagens Grey´s Anatomy. Men så mycket kan jag säga att det var spännande som tusan. "These doctors are used to save lifes. But now one of there own is slipping away". Tam tam tam taam! Ni där hemma får väl vänta nåt år eller så för att få veta.

Fredagskvällen kommer att gå i filmens tecken. Vi är ju med i dvd-klubben "Netflix" och har just nu Flags of our Fathers och Little Miss Sunshine hemma. Lite uppvärmning inför Oscarsgalan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Tänk att kunna kolla Oscarsgalan i realtid utan att se ut och känna sig som Titanic dagen efter för att man offrat den goda nattsömnen. Är lite avis på det :)

Visst är Little Miss Sunshine en riktig Prozac?

eastcoastmom sa...

Såg Greys igår, fantastiskt spännande!!!

Är också med i Netflix, gillade Little Miss Sunshine jättemkt. Har dokumentären om Dixie Chicks hemma, deras senaste cd är riktigt riktgt bra, långt fr vanlig country. De är coola chicksen.

Sporty Spice sa...

Kesu. Ja, det känns otroligt lyxigt att inte behöva ställa väckarklockan. Och när man kan sippa vin och äta snittar under galan blir det ju ännu festligare. =)

AM. Little Miss Sunshine var underbar. Dixie Cicks-dokumentären måste jag beställa. Visst är Netflix fantastiskt.

Anne sa...

Läste ditt inlägg tidigare om Grey's och dramatiken med en döende doktor. Blev superstressad du skulle avslöja vem det var... Jag höll nämligen då på och såg i kapp de tidigare avsnitten (har inte följt med säsong 3 i USA). Efter maratonrace av Grey's i helgen (17 avsnitt, hela säs 3 - det du, rätt bra jobbat hinna se alla på en helg) är jag nu i kapp.
....och ser att Grey's har uppehåll till 15 mars.. Typiskt.

Little Miss Sunshine tyckte jag också om, mycket. Flags of our father var ingen hit. Netflix är otroligt bra.