torsdag, februari 22, 2007

Blodiga knogar

Här är klockan strax efter åtta på morgonen. Har just ätit min havregrynsgröt, sippar på en kopp kaffe, slötittar på nyheterna på GMA och väntar mest på att klockan ska bli nio så att jag kan pipa iväg på morgonens träningspass. Idag blir det kickboxning. I tisdags slog jag ganska hårt på boxpelaren och fick sår på lillfingerknogarna (av alla ställen). Ska försöka tejpa dem idag så att jag inte river upp det igen. Inte för att jag har något emot att träna mig blodig, men det gör så rackarns ont.

Annars tänker jag mest på kvällens stora tv-händelser. Dels ska American Idol-startfältet rensas och de slutliga 20 finalisterna gallras fram. Sen är det del tre i Grey´s Anatomy-dramat. Ska läkaren som dog i förra avsnittet återupplivas eller är det kört? Så spännande.
Och efter det har Oprah sin Oscarsspecial. Filmstjärnor och tidigare Oscarsvinare fick välja en annan Oscarsvinnare som de ville intervjua. Julia Roberts går one on one med George Clooney (tydligen ska Brad Pitt vara med på ett hörn), Nicole Kidman intervjuar Russel Crowe och Jamie Foxx snackar allvar med Sidney Poitier. Stort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det i Greys?! :0

Sporty Spice sa...

Klockan är bara 17.00 här och programmet börjar 21.00. Jag tror dock inte att jag ska avslöja ngt här på bloggen ifall det är folk här som inte vill veta. Men nyfikna kan ta reda på det på nätet.