tisdag, januari 29, 2008

Kom och köp!

Jag råkade av någon outgrundlig anledning beställa två ex av boken "Lift Like a Man - Look Like a Goddess" som jag skrev om här om dagen (läs här). Eftersom boken förmodligen inte finns i Sverige och många av er verkade tycka att den lät intressant tänkte jag höra om någon var intresserade av att köpa den istället för att jag skickar tillbaka den till förlaget? Den kostade $17 och porto till Sverige hamnar kring $20 skulle jag tro (det kan röra sig om några fler dollar eftersom att jag inte kollat exakt pris hos posten än). Alltså cirka 259 kronor totalt (119 kronor för boken och cirka 140 för frakt). Hör av dig till mig om du vill ha den. Först till kvar!

petra@swedishstrength.com

1 kommentar:

Anonym sa...

såg att den finns på adlibris i alla fall =) den verkar värd att läsa!