måndag, november 19, 2007

Veckans Fråga

Jaha, då var det dags för ännu en liten undersökning. Denna vecka är jag nyfiken på att veta vad ni har för hemmaträningsredskap. Jag kommer förmodligen behöva göra en uppföljning på denna fråga för att ta reda på om ni verkligen använder redskapen eller om de ligger och samlar damm under sängen. Som vanligt går det bra att välja fler än ett alternativ. Och här är resultatet från förra veckans fråga:

Vad äter/dricker du direkt efter träningen?

En proteindrink: 28%
Återhämtningsdryck: 14%
Sportdryck: 1%
Powerbar: 2%
Riskakor eller banan: 30%
Godis: 0%
Vatten: 40%
Ingenting: 4%

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur många svarAde totalt?

Sporty Spice sa...

Msfatso. Tror att det var 103 stycken. Och anledningen till att procenttalet blir långt över 100 är att folk kunde välja fler än ett svarsalternativ.

Anonym sa...

Mina enda "träna hemma"-redskap, förutom min egen kropp, är mina barn: 10 kg och 15 kg. Gjorde benböj med en 10kg-vikt i famnen. Det var mycket populärt! :-)

Sporty Spice sa...

Elin. Smart. Barnen kan man alltså ha både som nytta och nöje. Jag gjorde en intervju med Sofia "Soffipropp" Wistam för länge sedan och då berättade hon att hon gjorde bicepspress med sin bebis. =)